Ott, Am Berg, Grüner Veltliner, 2011.

Cijena: 89,90 kn na vino.hr http://vino.hr/product_info.php?cPath=182_196&products_id=926&

Ott_Am Berg_2011Kristalno bistra zelenkastožuta nijansa valja se u čaši prividno puno većom težinom nego što pristojnih i primjerenih 12% alkohola sugerira. Je li bila „zrela godina“ i u Wagramu, jednoj od priznatih apelacija Niederösterreich-a (iza Wachau, Kremstal i Kamptal), još uvijek poznatoj i kao Donauland? Više intrigantnih informacija nalazi se na navedenom vino.hr linku, a ja ću se vratiti sadržaju čaše koji se prvo prezentirao uzvišeno vinoznim mirisnim karakterom. Naslućujem i mineralni aspekt te nježnu notu citrusa i cvijeća.

nekapnica_Ott AM Berg 11Prvim gutljajem ulazi „široko“, „raskalašeno“, „i suho i slatko“ da bi piramidalno završilo s osvježavajućim, ali integriranim kiselinama u odjeku… fantastično uravnoteženo, osjećaj da niti najmanji detalj ne strši iz disciplinirane kompozicije.

Ono što je valjda puno značajnije od crispy karaktera zelenog veltlinca po čemu austrijski „Groovy“ prepoznaju valjda i u Nebraski, je klasa, odmjerenost i zavodljivost istinskog Grüner Veltlinera. Osjećaj jasnoće. Lako se čita, ali je štivo besprijekorno. Ne znam jesam li spomenuo, ali jedan zaboravljeni Grüner Veltliner izravno je odgovoran za pokretanje mojeg osobnog interesa za bijelim vinima općenito. Do tog trenutka nisam bio spreman kupiti butelju bijelog vina 🙂

Am Berg je prekrasno vino koje se izrazito lako ispija i uživa… nježan mineralno-vinozni karakter dopušta navođenje bezbrojnih voćnih asocijacija, ali tkivo je duboko, materijal je definitivno „iz tla“, a rezultat moderno osvježavajuće lagan i sočan. Već time je univerzalno prihvatljiv uz većinu osobito kontinentalnih jela uz koja bi poželio bijelo vino. Meni je recimo obogatilo izvrsnu varijaciju na temu sarme, „sarma iz pećnice“ zapečeno mljeveno meso sa sitno sjeckanim „otkiseljenim“ kupusom…

Izvanredno vino koje nije „lovac na ocjene“ već uspjeli kompromis autohtonosti i modernog vina. Izrazito nepretenciozno, ali ipak vrlo uzvišeno iskustvo. 90. Postignuće!

72 misli o “Ott, Am Berg, Grüner Veltliner, 2011.

  1. Ivan 25/02/2013 / 16:52

    hehe, evo i ja ga bas otvorio za vikend, fenomenalno vino!

    • vinopija 25/02/2013 / 17:31

      nevjerojatna podudarnost 🙂 i ne samo u činjenici da smo isti vikend otvorili vino koje bi najradije konzumirao na dnevnoj bazi, već i u činjenici da na jedan način podsjeća na tvoje vino 😉

      • Ivan 25/02/2013 / 20:42

        jep, imao sam ga u pripremi vec 2-3 tjedna i sad sam ga tek otvorio i uvijek me iznova odusevi.

        nadam se samo da nemas u pripremi neki rizling od mumma jer to mi je sljedece na repertoaru, hehe..

        o toj slicnosti je vec bilo govora ovdje u komentarima ali mislim da je ta slicnost jos ocitija u berbi 2012 nego sto je bila u 2011 i to je poprilicno scary.. hahaha

        • vinopija 25/02/2013 / 23:26

          Ponoviti uspjeh je već ozbiljna stvar i teža od prvog postignuća. Uglavnom, upravo uživam u “baznom” Škrletu Kosovec 2011 koji je u frižideru čekao priliku da ga nešto “isprovocira” 🙂 …uz Vacca tvrdi masni kravlji sir. Neusporedivo…

          • Ivan 26/02/2013 / 13:43

            nevjerojatno za jedan skrlet iz 2011, ali jos uvijek se “drzi”.. hehe

            mozda dobijes premijerno bocu 2012, ali samo mozda.. 😉

        • vinopija 25/02/2013 / 23:27

          inače da, mumm riesling je “na piku” 😉

          • vinopija 26/02/2013 / 15:47

            kad smo već na temi, tko uvozi G.H. von Mumm ?!? ne vidim nigdje u ponudi?!?

            • Ivan 26/02/2013 / 16:10

              nisam pri boci sad i nisam ziher ali kolko me sjecanje sluzi mislim da sam procitao na uvoznoj deklaraciji na boci da su Dobra vina.. ili mozda Vivat fina vina!?

              jedno od to dvoje je. 🙂

  2. madiraza 25/02/2013 / 17:26

    evo nudim drugu ifketi da mi nabavi za sto čuna 3 butelje…ne sumnjam da može

    • vinopija 25/02/2013 / 17:35

      sigurno, ali obzirom da si mu tijekom onog bizarnog susreta popio njegovo vino uvjeren sam da će ignorirati ovaj apel 🙂

      • ifke 25/02/2013 / 22:52

        koi kua bizaran….jedino bizarno je kaj smo prvo išli na čaj i pivu….i kaj ste me naterali da prije finog pjenušca pijem Loimerov eurosuper 95… 🙂

        • vinopija 25/02/2013 / 23:30

          …jedini koji je pio crni čaj bio sam ja, a to što niste spremni na turbulentne promjene ph vrijednosti unutar sat vremena radije ne bih komentirao 😉

  3. madiraza 25/02/2013 / 17:59

    pa učinio sam mu uslugu…iz njegove perspektive…i obečao nešto drugo u zamjenu za počinjenu štetu 🙂

  4. ifke 25/02/2013 / 22:49

    Pa koji bi ja bio kuracodovce, jado jadni od AT švercera da ne znam hrpu veltlinaca duplo boljih i duplo jeftinijih od ovog. Ajd nije hrpa, malo se pravim važan, al ima ih eno moćna gomilica čame u mom podrumu. Sam treba 1. srpnja uzest šleper i put Vajnfirtla….ak carina fakat zdimi, dobiće i drug madirazd koju bocu, da vidi kae vino, a ne ono Loimerovo bazno ćesme… 🙂

  5. madiraza 25/02/2013 / 23:01

    mudro zboriš.. ne sumnjam… bilježim se sa štovanjem gsp.Fulir 🙂

  6. clemens 26/02/2013 / 12:19

    nisam još probao vino, ali moram skrenuti pažnju na fenomenalnu etiketu! ulazi u top 5. ps. šta ću kad mi je to bitno… 😉

    • vinopija 26/02/2013 / 12:26

      u tom smislu želim naglasiti kako je oblik butelje, oprema i tehnika usklađena sa “samim designom” etikete i vjerojatno je netko promišljeno oblikovao izgled u totalitetu…
      a pro pos, na domaćem tržištu možda je najkontroverznija Iuris etiketa (linija Merlota, CS-a, Sauvignona…) i ljudi uopće ne kuže da taj dizajn avangardan, u biti za vrlo sofisticiranu publiku. Baš me zanima tvoje mišljenje…

  7. clemens 26/02/2013 / 12:53

    Da, njima isto netko odrađuje dobar posao. Posebno mi je zanimljiv onaj set etiketa s biciklistima. Kad sam prvi put vidio to vino u trgovini pomislio sam da se radi o nekom hipster kalifornijskom uvozu! – kad ono umjesto “old vine zin” – baranja, merlot 🙂 Al mislim da su fulali sad s ovom Rosaliom 😀

    • vinopija 26/02/2013 / 15:49

      Da, taj stilski odmak s roseima osobito Rosalia etiketom nije ni meni najuspješniji… ali nova Rosalia je puno bolji rose

  8. buonsangue 26/02/2013 / 21:23

    “Uzvisheno”, “neusporedivo”… ufff. Bas te krenulo, e? Am Berg je dobro vino, svaka cast, ali u Austriji ima stvarno masu jos i osjetno boljih, i to govorim o startnim GruVeima, a ne o ozbiljnijim i ambicioznijim vinima. (Samo ne bas u Weinviertelu: Ifke je u radijusu od nekoliko milijona kilometara vjerojatno jedina osoba koja stvarno vjeruje da je Weinviertel dobar terroir za GruVe :-))

    • Ivan 26/02/2013 / 21:54

      a koji bi recimo bio naj gruve nabavljiv na nasem trzistu..?

      ps. “neusporedivo” je islo za kombinaciju sira i skrleta..:P

      • buonsangue 26/02/2013 / 23:14

        “a koji bi recimo bio naj gruve nabavljiv na nasem trzistu..?” _ Sori, fakat nemam pojma: ne kupujem GruVe na hrvatskom trzistu. (Pa zar tko god uvozi Am Berg ne uvozi i ostale Ott-ove GV?!) ___”ps. “neusporedivo” je islo za kombinaciju sira i skrleta..:P” _ Da. I? 🙂

        • Ivan 26/02/2013 / 23:31

          sve jasno ali jbg, ti imas tu srecu i mogucnost da ih nabavljas vani, naravno, najbolje direktno (a sigurno i najjeftinije) u domovini, striktli od vinara..

          otta uvozi vino.hr i imaju jos njegov fass 4 kojeg jos nisam probao ali imam ga na piku uskoro.

          nisam probao ove skuplje varijante od loimera ali pricamo o “startnim” gruvijima iako sam prije 2-3 godine probao gruve od loimera (zelena etiketa) i iskreno, nije me se bas previse dojmio..

          • buonsangue 26/02/2013 / 23:53

            Probaj Fass 4 kad ti se ukaze prilika. To je, recimo, za nijansu ambicioznije vino od Am Berg. Da sad ne nabrajam kaj Ott sve radi, meni su ti dva najbolja njegova GruVe tzv. “der Ott”, koji mi je kvintesencijalni Wagram a uz to i fenomenalan GruVe, i Rosenberg (jedan od polozaja koje zasebno vinificira). (Radi i jedan u amfori – najkrace receno, krava + sedlo 🙂 ). Loimerova zelena etiketa je meni najcesce izvrsno vino i sigurno bar kategoriju vise od Am Berg. Radi se, u to sam se imao prilike osvjedociti na primjeru bar sedam-osam razlicitih berbi, o ozbiljnom vinu, koje se, kad izadje na trziste, cesto cini plicim nego sto zapravo jest. Ja ga, u dobroj berbi, volim pustiti bar pet-sest godina da pokaze sto moze: mozda je stvar ukusa, a mozda bi se i tebi cinio boljim da si ga malo pricekao 🙂

          • vinopija 26/02/2013 / 23:54

            …eto sad i Kamptala… ma ludnica 😛 Mene više zanima komentar na poruku koja se da iščitati o odnosu Austrijskih vinara prema GruVeu i u tom smislu Rieslingu.

              • vinopija 27/02/2013 / 00:23

                ma da, mislio sam na insinuacije autorice teksta u linku koji sam stavio…

                • buonsangue 27/02/2013 / 00:29

                  Cekaj… Lettie fuckin Teague? You are so NOT asking ME a serious question about Lettie fuckin Teague?

                  • nenad.trifunovic@kk-promotion.hr 27/02/2013 / 00:46

                    “We’ll always have Paris” she notted upon mentioning your name 🙂

    • vinopija 26/02/2013 / 22:01

      zapravo bi volio probati toliko osjetno bolji i to baš “startni” GruVe… ne bi se žalio ni protiv “ozbiljnijih” deset i dvadeset i višegodišnjaka 😉 ali razmišljam koji bi GruVe dostupan na RH tržištu prije požeio od ovoga i nešto mi ne sijevaju ideje…
      Weinviertel i ifke, he he… nekako sudbinski zvuči 😀 Ali ipak uz neki “velšrizling” 😉 Inače, neki dan otvorio GruVe i Riesling kuće Taubenschuss… stvarno su mi domaće graševine i kraljevine sada pune draže 🙂

      • buonsangue 26/02/2013 / 23:22

        a) Dobio si vec deset ili jedanaest godina stari “startni” Federspiel GruVe od Rudija Pichlera kao ogledni primjer, izgleda da si vec zaboravio. Am Berg koji je, ponavljam, jer ovih koji tezhe ili krivo citaju se ovdje uvijek nadje, dobro vino, uopce ne stane u istu recenicu s tim i slicnim vinima (iz mnogo razloga, ukljucujuci i stilistiku, a dva od tih su apsolutna i relativna kvaliteta) :-)__ b) hrvacko trziste hrvacko trziste… zabole me za rvacko trziste. Za taj segment razgovora vam fakat ne trebam ja. 🙂

        • vinopija 26/02/2013 / 23:32

          …ma kakav sad Federspiel, kakav Wachau i bakrači 🙂 Totalno ćeš zbuniti publiku željnu Wagramovih GruVea. Inače nisam zaboravio Rudi Pichlerov Federspiel iz 2000 i jedino mi je malo teško Federspiel od 10 godina nazivati “startnim” !?! To vino više pamtim kao kuriozitet i iznimku od pravila koju su rijetki mogli prepoznati… zapravo kao ilustraciju koliko ima smisla uopće razdvajati GruVije na startne i na seriozne!?!

          • buonsangue 27/02/2013 / 00:00

            Pa to ti pricam, samo vise ne znam kako bit ti to napisao. Tebi se nije cinio startnim ne zato sto objektivno nije startan, nego zato sto je toliko dobar 🙂 A ovo drugo sto si napisao najradije ne bih ni komentirao jer samo stvaras bespotrebnu konfuziju :-). Najkrace moguce: ako zelis prestati razdvajati GruVee na startne i seriozne, prvi koji ce da ispushi je ovaj tvoj “uzvisheni” dozivljaj, jerbo “seriozan” (ne samo na temelju navedene usporedbe, vjeruj mi na rijec :-)) – nije.

            • vinopija 27/02/2013 / 00:18

              o.k. ima smisla, ali premda nisam siguran, nekako osjećam da je baš 2011 iznimna godina za Am Berg što sam čak i u dojmu stidljivo naznačio…
              Inače “uzvišeno vinozan” je nešto što bi rekao i za Montenidolijev Vinbrusco. To je tek jedan deskriptor maltene koji i meni zvuči čudno izvan cjeline dojma.

          • ifke 27/02/2013 / 00:31

            Pa publika ak je željna Wagramovih gruvija, nek si fino ode u Wagram…u neš većem seocetu Kirchbergu imade lepa moderna staklena vinoteka Weritas u kojoj nema šta nema iz Wagrama. Ak baš oćeš neš iz Wagrama. Al ja ne bi baš neš iz Wagrama, jer sam par puta svašta i probo i kupio…..i niš me nije baš oduševilo, naravno unutar mojeg ciganskog raspona do 10 eura, ne vuče me natrag. Za razliku od Vajnfirtla…..zapadnog. Naravno, većina veltlinaca iz WA i WV su sa lesa i, iako među njima ima vakih, nakih, veselijih, ozbiljnijih, nema tu ozbiljnijih i ambicioznijih vina koja je Tvrle spomenuo.

            • buonsangue 27/02/2013 / 00:55

              “Naravno, većina veltlinaca iz WA i WV su sa lesa i, iako među njima ima vakih, nakih, veselijih, ozbiljnijih, nema tu ozbiljnijih i ambicioznijih vina koja je Tvrle spomenuo.” ___ Roma locuta, causa finita :-).

              • ifke 27/02/2013 / 01:05

                Al ipak, da ne bi zbunili općinstvo, poslije potjere po Vajnfirtlu, u podrumu je probrana gomilica kraj koje Krauthakerova vrhunska graševina ide u neki brodet ili gulaš. Reference radi, None… 🙂

                • vinopija 27/02/2013 / 09:50

                  čuj, nemam ti ja ništa protiv, samo se dajte dogovorite je li “slučaj zaključen” time da nemam baš želje i povoda hodočastiti Weinvirtelom koliko god daleko ili blizu bio ili ipak idem po “discount Krauthakera” u nepoznato selo na cesti prema Znojmo-u 🙂
                  Ove kontradikcije sam odlučio dodatno zakomplicirati dojmom koji nije bio u pripremi za danas, ali ova divna diskusija s tendencijom daljnjeg širenja ne može samo tako stati…

                  • ifke 27/02/2013 / 17:50

                    Kontradikcija?! Pa ak ja jebem plavuše, a ti recimo brinete, jesmo li mi u kontradikciji? 🙂

                    • vinopija 27/02/2013 / 20:24

                      ne znam za kontradiktornosti, ali provjerio sam kombinacije “ifke” i “plavuša” te “ifke” i “brineta” na matchmakeru i šanse su ti otprilike kao glisti u kokošinjcu 🙂

  9. ifke 27/02/2013 / 00:57

    A što se tiče ponude stranih, pa i austrijskih, vina na RH tržištu, tu se kurca ne može doznat ni o čemu. Jebote, kaj se tiče rvackih uvoznika, Loara ne postoji, Rona ne postoji, Austrija na kapaljku, sve je skoro duplo skuplje. Ko želi išta saznat zaozbiljno, put pod noge….nije tak daleko 🙂

  10. Patti 27/02/2013 / 15:19

    90 bodova? Mein (g)Ott! 🙂

    • vinopija 27/02/2013 / 18:40

      Previše ili premalo Herr Patti? Rijedak je privilegij uživati u vašem doprinosu te znajući koliko to žrtvu iziskuje, šaljem ushićene pozdrave 😉

      • buonsangue 27/02/2013 / 20:01

        Previse ili premalo? Ak ne vjerujes meni jer slutis kod mene manjak relevantnog iskustva, perspektive, konteksta i referenci, pa vjeruj bar drugu Pattiju. Covjek se napio od Hirtzbergera do Nigla valjda 90% najboljih proizvodjaca u Niederoesterreich-u. Pretpostavio bih, ovako skroz nasumce, da i njemu, ko i meni, Am Berg moze bit “uzvishen” jedino ak prije poshmrka stodvajst lajni koke. 🙂

        • Patti 27/02/2013 / 22:15

          Vučem nekaj bijelo, al’ iz flaše. Hvala na ideji, Tvrle 😉

          Mislim da ovo s ocjenama mora puknuti u nekom trenutku jer pokušavati dati vinskom doživljaju broj, i tako ga strukirati, je osuđeno na vječno objašnjavanje i dokazivanje, a stalno se javljaju nove argumentacije u vezi konteksta, iskustva, širine i sve to je nemoguće staviti pod isti nazivnik. Iz ovoga se najčešće rodi zbunjivanje ”protivnika”. Ne znam, ja te čitam – ne brojim.

          Am Berg je ok, ali za 90 (kome god to što značilo) nije. Nit blizu.

          Šteta je što se dobra proza ubija matematikom. Onak, iskreno.
          (ali – who am I to judge.)

        • ifke 27/02/2013 / 22:30

          🙂 🙂

  11. Patti 27/02/2013 / 19:51

    Ushićeno ih primam 😉

    Rado bi ja češće, ali me crni vrag ‘zel pa ne stižem. 🙂

    Znaš da nisam jak u brojevima. Ovo mi je dobar GV, dobro vino, ali meni nedovoljno zabavno obzirom da, u tom cjenovnom rangu (neovisno bilo startno, drugo ili treće vino u određenoj vinariji), ima GV-a koji ipak nude puno više doživljaja. Naravno da ih nema kupiti u HR, ali želim reći da je ovo što se nudi kod nas ok za neko upoznavanje s Austrijom i Veltlinerima (Ott, Hirsch, Loimer). Onak, ko kad vičeš preko ceste 🙂 Loimer tu ipak najbolju tj. najširu ponudu.

    U vezi ocjene, Tvrle je gore spomenuo Der Ott pa ako je ovo 90 onda Der Ott probija stotku. Opasni su ti brojevi jer zahtijevaju širinu. I zato ja tebe čitam, a ne računam 😉

    Ali drago mi je da se o Austriji piše sve više i da uživaš.

    • vinopija 27/02/2013 / 20:47

      Upravo to, Patti… tnx.

  12. buonsangue 27/02/2013 / 20:07

    Ajmo ovak, None, jedna prispodoba. Recimo da mi je puko film jucer od ove price i da sam izvukao i otvorio tu jednu bocu Am Berg iz 2011. koju sam imao u podrumu da vidim jel mozda bas u ovoj berbi netko u ducanu zabunom buteljirao Nikolaihof u bocu od Am Berg. E, sad. Neki od vas znaju da Gaia WF Assyrtiko -iz afiniteta- najradije tocim u vishe i uzhe chashe. Znas kaj dobijes kad WF Assyrtiko natocis u burgundski pokal? Dobijes Chablis GC na ecstasy-ju. A znas kaj dobijes ak Am Berg zabunom natocis u preveliku chashu? Vino za koje ti je odma jasno da si ga trebo tocit u usku i visoku chashu i da je ovo bila greshka.
    Ko sto rekoh, prispodoba. Ima li smisla? Tja. tko je razumio, shvatit ce 🙂

    • vinopija 27/02/2013 / 20:43

      Ima itekako. I meni je jasnije da iz nekog razloga misliš da ja samo velikim vinima imam potrebu davati visoke ocjene. Stavio sam “Izrazito nepretenciozno, ali ipak vrlo uzvišeno iskustvo.” Nema to veze s “bestežinskim” Nikolaihofom, a osobito ne s “uzvišeno vinoznim karakterom” što sam stavio uz Am Berg, a osobito ne s egzuberantnim vinima 😉
      Recimo samo da smatram da je ovo perfektno vino za svaki dan koje trunčicu previše košta za naše standarde da bi bilo to. Sa skoro istom cijenom u SAD-u, everyday wine, great QPR itd itd.
      Intencija mi je da “ambiciozniji vinopija” u RH poput mene poželi probati GruVe (istina nisam se sjetio zelenog Loimera u datom kontekstu, Hirsch nije s GruVe-om prisutan kod nas koliko znam) i da se javi ukoliko doživi ushit s nečim tako jednostavnim i zato je tu i “Osjećaj jasnoće. Lako se čita, ali je štivo besprijekorno.” “lako se ispija i uživa” itd.
      Osim toga sam znao da čak ni Patti neće izdržati ne pojaviti se (s punim pravom a pro pos njegovih afiniteta koji su mi poznati) s komentarom 😉

      • buonsangue 27/02/2013 / 22:18

        ” I meni je jasnije da iz nekog razloga misliš da ja samo velikim vinima imam potrebu davati visoke ocjene” __ Sori, None, ali fakat si potpuno krivo shvatio to sto ja mislim/pokusavam reci. Siguran sam da je problem u meni :-). Ajde da probam jos jednom: zelim reci citav niz stvari (koji ne ukljucuje ovo sto ti “insinuiras” 🙂 ), ali najvaznije glede kalibracije ovog vina bi se moglo preformulirati otprilike i ovako: a) ukoliko je ovo vino “90/100”, to kalibraciju naspram “peer group” (entry-level Veltlineri iz Austrije/ na drugom stupnju, entry-level GV u odnosu na ambicioznje kategorije, tj sto i tko su “overperformers”) cini potpuno besmislenom, b) razlog da pisem to sto pisem nije da osporim tvoje pravo da das i 159 bodova, ili koliko god vec hoces – to je tvoja realnost i parametri tvog bloga. Razlog da pisem je taj da, s pozicije relativnog iskustva i relativno dobrog poznavanja grupe o kojoj govorimo, vino o kojem pises kalibriram u odnosu na taj realni kontekst, tj realnost tih vina izvan tvog bloga :-).

      • buonsangue 27/02/2013 / 22:23

        “I meni je jasnije da iz nekog razloga misliš da ja samo velikim vinima imam potrebu davati visoke ocjene” ___ Da se jos malo nadovezem na ovo sto ti mislis da ja mislim :-)… Znas ti kolko toga ima izmedju korektnih/dobrih/ugodnih/finih vina s jedne i velikih vina s druge strane? Fakat masu toga :-). U svakom slucaju vise nego sto, kolko god ti guro naguravo i manevriro, u bilo kojoj varijanti stane izmedju 85 i 90 na skali do 100. 🙂 Zajebano :-).

        • vinopija 27/02/2013 / 22:43

          …i kao što vjerojatno znaš, bio sam toga svjestan i prije nego sam uveo 100 skalu. Skroz zajebano. Patti me jedini razumije, šmrc! Imate li još nekih primjedbi izuzev kalibriranja ocjene predsjedniche, više bi me sad zanimalo…

          • buonsangue 27/02/2013 / 22:57

            Patti ti je napisao isto sto i ja, samo drugim rijecima :-). Nemam nikih primjedbi, None, samo se malo unterhaltujem, da se narod zabavi :-).

            • vinopija 27/02/2013 / 23:04

              …osim toga, napucavamo komentare na “sponzorski” post Bog ih blagoslovio 🙂 i boostamo content on the top of the search engines 😛
              Ne mogu se ljutiti vrteći Hofstatterov Pinot Nero (2011) u Spiegelau Authentis Burgundy čaši ionako 🙂 Sutra u dojmovima 😀

              • buonsangue 27/02/2013 / 23:14

                Mashala, prijatelju! Enjoy it while it lasts 🙂 🙂

                • vinopija 27/02/2013 / 23:21

                  Aha, znači želiš reći da kompić Hoffie ima problema s trajnosti!?! Damn, mislim da ću mu dati između 69 i 123 boda 🙂

                  • buonsangue 27/02/2013 / 23:24

                    Ne, mislio sam na to da uzivas dok ti ja prakticki vlastorucno stvaram content u rubrici komentari 🙂

                    • vinopija 27/02/2013 / 23:30

                      Al bilo bi još jače da si recimo u Nigdjezemskoj ili negdje van RH. Zapravo je tužno da samo zbog buonsanguea “pazim što pišem”…

          • buonsangue 27/02/2013 / 23:06

            (Mene bas interesira to “kalibriranje skale”, tj. interesira me koji je zapravo razlog da inzistiras na ovoj skali, a, osim kaj si svjestan njenih limitacija, i sam ne propustas priliku napomenuti kak ta ocjena zapravo i nije bitna… Zakaj ju onda ne izbacis?)

            • vinopija 27/02/2013 / 23:11

              Zato što Dnevnik Vinopije prati jedan buonsangue i 5999 ostalih, “normalnih”, ljudi 🙂
              Sve što se nadam je da ću napraviti više koristi nego štete 😦

              • buonsangue 27/02/2013 / 23:18

                Aha, OK. A sta zapravo impliciras? Da “normalni” ljudi po definiciji zele vidjeti ocjenu na skali 85-100, because that is the best way to sex it up for them, right?

                • vinopija 27/02/2013 / 23:26

                  Vidi, ja sam ti “naučen” kodirati poruku na način da recipijent dekodirajući je ostvari željenu povratnu vezu, a ignorirati postojeća uvjerenja i stavove nije najbolji način za ostvariti to ;-/
                  Sad idem probuditi ženu koja je zaspala uspavljujući dijete…
                  🙂

                • vinopija 27/02/2013 / 23:23

                  🙂 nope, really…

    • clemens 05/04/2013 / 08:57

      Gdje se može nabaviti ovaj divlji Gaia Assyrtiko? Pretpostavljam da ga nema kod nas…

      • Patti 05/04/2013 / 12:14

        Koliko je meni poznato, najbliže ti je u Grazu, ako ga još imaju. Trgovina ”Wein&co”. Imaju ”pitomu” verziju, a za ovog provjeri website 🙂

        • clemens 05/04/2013 / 15:56

          hvala! neću skoro u graz, al dobro je znati…

  13. ifke 27/02/2013 / 21:45

    “Intencija mi je da “ambiciozniji vinopija” u RH poput mene poželi probati GruVe”……………pa…ak nisi ovdje, s Taubenschussom si to zasigurno uspio 🙂

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s