Vina Belje, Graševina, 2012.

Cijena: 22,99 kn

Vina Belje_Graševina 2012_1L_kartonska ambalažaMolim lijepo. Da preduhitrim očekivane komentare kako protežiram tamo neka basnoslovna snobovska vina, evo jednog heroja ulice 🙂

Vino iz kartonske kutije zapremine 1L hladilo se ovog ljeta po rashladnim uređajima svakog bolje opremljenog kioska (khm…). Htio sam zapravo objaviti dojam u kojem zaključujem kako je ova tetrapak graševina suvislija od vrhunske, ali ne mogu 😦

Možda sam trebao promućkati prije upotrebe, ali provjerio sam. Ne piše ništa 😀

Ako ništa, vino ne može biti „po čepu“, ali se zato „ljepilo“ i sumporovodični spojevi divno „isprepliću“ na otvoru 🙂 Zelenkasto žuta boja izvrsno pristaje uz aromu čepa od bačve i reduktivne mirise 😉 To je simpatični dio.

Nesimpatični dio doživljaja je osjećaj korigiranosti svih „nesavršenosti“, zapeglanost do neprepoznatljivosti. Apsolutno sve djeluje umjetno. Primjetio sam da mnogi vole uspoređivati vino s ljudskom fizionomijom, naravno ljepšeg spola. Usudio bi se onda prizvati nakvarcanu 100% hidroksidnu botoxiranu nakazu s kolagenom u ustima i silikonima na svim preostalim dijelovima, a zove se Branimir.

No, da se vratim suštinskom pitanju, koje jelo odabrati? Pseća konzerva čini se predobrom, a na moju žalost je i skuplja od vina :-/

Ipak, gemišt funkcionira. Vonj postaje prihvatljiv. Valjda jedini spontani proces koji se da registrirati u čaši 😉 Vonj je valjda jedino vinsko u ovoj podrumarskoj tekućini aromatiziranoj vinom.

Ovaj heroj neće promijeniti svijet. Ali na jedan sat me eto, okupiralo. Kakav gubitak vremena.

Teško je reći što je bolja kupnja između jedne butelje vina za pamćenje, ali i 10 x 1L ovog vominatora vulgaris. 12,3% alkohola zadnje je od čega će ti se „zamantati“ kod „princa podunavlja“. Najbolja vina kao da ti daju energiju i kad bi na skali od 0 do 100 umjesto bodova bilježili stupanj energije koji vino daje, 100 bi recimo bila tekuća viagra s nekim psihostimulatorom, sve bez nuspojava. Vominator vulgaris daje nula energije. Zapravo minus jedan jer s gaziranom vodom daje dva do tri koja sama po sebi daje oko četiri. Što da radim s deset litara nule? Rezultat je opet nula.

Nikad nisam želio da Dnevnik vinopije postane vodič za kupnju, ali već neko vrijeme ozbiljno razmišljam o preporuci za vina koja bi ponovo kupio, koja nude neku vrijednost za novac, a ne koštaju puno više od svih ovih „tetrapak vina“. Bolje uzeti kanister i do obližnjeg vinara po rinfuzu pa koliko vino izdrži, izdržalo je 🙂

Oglasi

60 thoughts on “Vina Belje, Graševina, 2012.

  1. Vox 16/08/2013 / 20:24

    Pa taj bućkuriš nije ni tako jeftin… Bolje dodati još 1€ pa kupiti nešto normalno.

    • vinopija 16/08/2013 / 22:51

      zapravo, znao bi naći dobro i bolje i za eur manje, vjerojatno bez pdv-a doduše 🙂
      al predlažem co-packing s kutijom pljuga ili abc sirom koji ima samo tri dobra sastojka, dok su ostali loši 😀
      ovdje se moram korigirati jer kuleni i sirevi su ipak nešto puno bolje

  2. pijanček 17/08/2013 / 12:23

    Ljudi moji, pa koliko košta recentna Jakobovićeva butelja? U jednom od popularnijih dućana piše 25,99 kn. Dobro, nije baš toliko dostupna kao ovaj tetrapak iz “Konzuma” i dobiješ se frtalj litre manje, ali opet…

    • pijanček 17/08/2013 / 12:23

      Hoću reći “dobiješ”, a ne “dobiješ se”. 😀

  3. Putnik 17/08/2013 / 21:02

    Ovo i nije bas tako jeftino kao sto izgleda! Vox je u pravu, za 1 eu vec ima pristojnih vina, koja su takodje upakovana u normalnu ambalazu. Tretra pak je ipak malo bizaran u svetu vina, sta je sledece, plasticne flase, limenke….. Treba se drzati proverenih vrednosti!

  4. vinopija 17/08/2013 / 22:35

    Nisam ni mislio da je cijena jeftina. Jeftin je nasilni prodajni model koji uključuje agresivnu distribuciju na rubu legislative i jeftine štosove obzirom da se tetrapak može puno raskošnije prezentirati od plastičnih pakiranja koja su uglavnom ograničena na ljepljenje etiketa (sleeve ili sl nisam primjetio) itd.
    Cijena je “nebitna”. Čini se da u većini slučajeva samo jedno pitanje ima smisla. Hoću li kupiti ponovo? Može koštati pola Eur, ali ako ga ne bi konzumirao da je gratis, onda mi to ništa ne znači. Ako mi je genijalno, ali iznad cijene koju sam spreman platiti… pa, recimo da nisam čest gost na aukcijama “pedesetogodišnjaka” i sl. 😉
    Malo me brine što sve danas prolazi pod vino kao kategoriju. Zato što se standardi spuštaju, umjesto da se podižu. Već smo ovdje nešto spominjali da vinske zemlje imaju dovoljno dobro vino u najbanalnijoj generičkoj kategoriji…

  5. Dr.Igy 20/08/2013 / 09:22

    Izvrsna ti je ideja . . . . napravi listu value for money!

  6. vinskamusica 05/09/2013 / 12:23

    Ne bih se baš složio da ova vinarija radi baš tako smeće od vina. Probao sam istu, i slažem se da da nije vrh. graševina, ali meni nije ni približno tako loša. Upravo mi je za gemišta. Ni više ni manje. Možda bi trebali ovu najnižu kategoriju prodavati pod drugim brendom?

    Evo nekih komentara s doduše konkurentskog bloga, koji su po mom mišeljnju a i uskustvu bliži onomu što Belje danas radi.

    http://blog.vino.hr/archives/4503

    Sa 600 ha pod vinogradima nemaju potrebu praviti vino od ničega 🙂

    • vinopija 05/09/2013 / 13:26

      Skroz se (skoro 😉 slažem s Oz Clarkeom, ali ono što ja iščitavam iz njegovih riječi i ono što ti iščitavaš nije isto.
      Inače, ne znam gdje sam napisao da Belje radi smeće od vina općenito. Tema je ovaj tetrapak (koji zapravo nije Tetra već Sig ako baš moram biti toliko pedantan) ,a usput ću reći da nisam sretan niti s “vrhunskim” buteljama iz tog godišta. Pisao sam puno pozitivnije o nekim ranijim godištima, prije nove state-of-the-art turbo mega vinarije. Naprosto mislim da u tom “industrijskom segmentu” Agrolaguna, kao još jedna članica koncerna, recimo radi bolji posao po mojem konzumentskom mišljenju.
      Premda, neka pošalju što misle da je najbolje iz 2011 i 2012 (ukoliko je to isto vino koje sam ja probao) ponovo Parkeru i da vidimo hoće li se zalomiti 90 bodova. (a ovdje napominjem da me jednako malo tangira i što će parkerovci napisati)
      Nitko nije komentirao pomalo diskutabilnu distribuciju ovog “tetrapaka”?! Jasno da Jamnica radi svoj posao i to jako agresivno i očito dobro za upravu i vlasnike, ali premda nisam išao proučavati zakon o vinu i neke propise vezano uz oblike prodaje alkoholnih pića, opet mi se čini kako se ponavlja pojava da su svi jednaki, ali su neki malo jednakiji.

  7. vinskamusica 05/09/2013 / 13:46

    Vrhunsku Belje graševinu 2012. nisam još probao jer je još nema u dućanima. Barem ne u Vrutku. A i kad dođe trebat će neko vrijeme da poprimi sve ono što treba.

    Vrhunska Belje graševina 2011. nije spektakl tu se slažem. Po meni je na granici vrh. kategorije zavoda (85 bodova). Vjerojatno im treba vremena da se uštimaju s tom novom vinarijom, ne znam. Ne vidim problem u tome što je netko uložio u novu vinariju? Uzmi u obzir površine pod vinogradima, veličina vinarije je srazmjerna površini pod vinogradima.

    Relativno je lako napraviti vrhunskih 1000 boca. Ali što to znači za hrvatko vinarstvo i vinogradarstvo općenito, ljude koji rade u vinarstvu i hrvatsku kao vinsku zemlju? Ništa, ama baš ništa.

    • vinopija 05/09/2013 / 14:18

      Možda je moj komentar zvučao posprdno, ali zaista nema ničeg lošeg u tome što je netko uložio u novu vinariju i moje opservacije bliže su ovome da treba vremena za uštimavanje 😉 Dakle 2011 je problematično godište, osobito Pinot Crni je nešto dijabolično ako je to onaj s 16,5% alk. 🙂
      Jedini razlog zašto me uopće zanimaju ta vina je upravo to što si rekla – utjecaj Belja, Lagune i ostalih velikih vinarija je daleko značajniji i najmanji kvalitativni pomak tu je blagoslov. Moje je mišljenje da je Belje napravilo korak unatrag umjesto očekivanog koraka naprijed. Što se tiče sadržaja boce.
      Mislio sam napisati dojam o Beljskoj baznoj graševini koja je bolja od pretencioznih “vrhunskih”, upravo u kontestu “najboljih dobrih vina” 😉 ali me razočarao sadržaj čaše jer i u kontekstu gemišta ima dosta boljih rješenja, a i jeftinijih.
      Ne znam hoće li biti dovoljno jasno, ali čak i kod “vina najmanjeg zajedničkog nazivnika” tražim distinkciju i biram “pobjednika”, tzv. “vino koje bi kupio ponovo”. Ovo je fail. Žao mi je.

  8. vinskamusica 05/09/2013 / 14:33

    Pinot crni s 16.5% koji je u prodaji je iz 2009. Vrlo netipičan za pinot crni, ali ne bih rekla da je loš. Imala sam prilike probati i neke oregonske Pinote koji su s alkoholima iznad 14%, kojima ništa ne fali, dapače. Šteta da bar nekih oregonskih pinota crnih nema kod nas uzeti.

    2011 je prva godina iz nove vinarije ako sam dobro pratila podatke tako da teba dati vremena da se vidi kako će priča ići…. Mislim da je ovo više pokušaj da se poveća količina vina više kvalitete nego bilo što drugo. U nižim kvalitetnim kategorijama ne možemo biti konkurenti novom svijetu, australiji isl.

    Što se tetrapaka ili čega već tiče, sve sam napisala. Za gemišt. Treba nešto napraviti i s vinom koje nije za bocu 🙂
    Ne treba smetnuti s uma i da najveći dio potrošača vina u HR kupuje vina u kategoriji od 20ak HRK/l. To nisu posjetitelji vinskih blogova ili sajmova 🙂

    • vinopija 05/09/2013 / 14:43

      da, da, to je taj 🙂 2009. god. briljantno nešto. 17, 14, sve je to tu negdje zar ne, he he…
      ne znam za posjeteitelje sajmova, to je ionako više manje istih do tisuću ljudi koji se “vrte”, ali iz statistike samo mojeg, priznat ćeš, prilično specijaliziranog bloga, slutim da je puno više ljudi koji ipak kupuju butelje za osobnu konzumaciju, posebno darove i sl, a ti isti traže vino-za-svaki-dan koje može koštati i ispod 20kn teoretski kod nekog skoro-vinara bez računa ili sl. Mislim da ću uvijek na 39 u hladu radije odabrati gemišt nego radler (premda ću ponoviti da ne suprotstavljam vino pivu niti ikojem drugom piću)

  9. vinskamusica 05/09/2013 / 15:20

    Htjela sam reći da ni 16 a ni 14+ nisu tipični alkoholi za Pinot.

  10. madiraza 28/09/2013 / 19:53

    danas sam probao graševinu od ivice peraka,2012…..običnu i mitrovac…iako naravno meni leži obična..pa o njoj i pričam sad..
    stvarno sam iznenađen bez obzira na cijenu da je tako dobra
    svježa,mlada,sočna..bez gorčine…vidim da pomalo sve graševine u zadnje vrijeme idu u tom smjeru
    sve pohvale,meni trenutno best buy graševina
    volio bih mu probati i rizling ako ga radi….

  11. madiraza 28/09/2013 / 20:34

    znači cijena je 32 kn
    vino je deklarirano kao vrhunsko iako bih ga ja svrstao kao izvrsno kvalitetno…
    ono što me zanima je ako itko zna kako vino dobije etiketu vrhunsko(kvalitetno,stolno)
    znači zašto je ovo vino vrhunsko?
    analiza u labu ili nečije nepce?
    jel može biti vrhunsko vino za 6,5 kn?heheeh

  12. madiraza 28/09/2013 / 20:47

    da li je uopće graševina potencional za vrhunsko vino(ne kasne i ledene berbe)? 🙂 hebi ga moram malo prekinuti ovaj konstruktivni razgovor na temu belosvetskih a manje poznatih vina običnom smrtniku u izvedbi tria koje je u biti duo:)mislim na zadnjih 15 komentara

  13. madiraza 28/09/2013 / 20:59

    inaće u životu sam više vrhunskih vina prolio nego popio:) toliko o tom pojmu…a toga je bilo jako puno:)

  14. madiraza 28/09/2013 / 21:02

    e kak nabijam komentare:) zna se da vinopija prvih 10 koji su najviše komentirali godišnje šalje na nagradno putovanje u vinsku regiju po njegovu izboru + đžeparac 50 eura dnevno:) ja idem u štigovu ak mi se posreči:)

  15. madiraza 28/09/2013 / 21:03

    štrigovu:) od tam je podrijetlo rizlinga:)

  16. vinopija 28/09/2013 / 22:14

    čuj madiraza, teško mi je povjerovati da nakon svih ovih godina i nebrojenih komentara ozbiljno postavljaš pitanje o hrvatskoj klasifikaciji i zato mislim da si samo želio isprovocirati moj komentar jer odgovor već znaš. I uspio si 🙂
    Kad se iza administrativnih procedura i famoznih pravilnika itd skriva pseudostručnost i robovanje formi radi forme, birokratski apsurd je neizbježan. Dok sam se svojevremeno uzrujavao zbog tog legalnog zločina i terora mediokritetstva te dodatno zbog kalupa ograničenosti i koruptivnih elemenata, danas je jedina moja reakcija na Zavod i sustav klasifikacije, da je “a public joke”.
    Najbolje što mogu je usporediti takav sustav s tzv zgradama “limenkama” zamišljenim i napravljenim kao privremen smještaj za radnike, s rokom trajanja koji je odavno istekao i jedan stan na trećem katu ima energetski certifikat A, dok stan ispod njega ima F.
    MIslio sam kratko i duhovito odgovoriti da je domaći sustav klasifikacije otprilike toliko pravedan koliko su ocjene mjerilo znanja, ali zapravo mislim da je neizmjerno gore i od toga.
    Odabir vina kriterijem vrhunsko/kvalitetno/stolno manje je “pouzdan” od odabira osnovom izgleda etikete.
    Vrutak naravno obilno koristi ljudsku neinformiranost i nezainteresiranost i redovito savjetuje kupce na način “evo vid`te, vrhunsko za 30 kuna” 🙂 To je presudan razlog zašto je baš Perak hit proizvod ovog trenutka i ovdje ću se zaustaviti bez ulaženja u reperkusije koje zbog toga imaju Vrutak, vinar, drugi “graševinari”, “Zavodnici”, konzumenti i dr.
    Perak, “vino dugogodišnjeg enologa Kutjeva koji umirovljen napokon ima priliku raditi vina kakva želi” kao claim je u izravnoj suprotnosti s pozicijom Kutjeva koja naglašava (ne u medijskoj komunikaciji doduše) “novi enolog, nova vina, novo Kutjevo” jer “staro Kutjevo” još živi od litrene graševine, a publika pomalo odumire 🙂
    Perakovu graševinu nisam se potrudio kupiti premda vjerujem da se radi o vrlo korektnom vinu koje će stvarno “zasjeniti konkurente na paralelnom slijepom kušanju” (što meni predstavlja nož s dvije oštrice btw), ali volio bi ga otvoriti za tri godine recimo. Jer, ako je “svježe, mlado i sočno” sve što ima za ponuditi, onda je cijena od 32 kune tek solidna, ali teško neki “extreme value” 😉
    Da skratim, mislim da bi ga mogao nacrtati bez da ga probam. Možda ću iz zafrkancije po prvi put u životu zabilježiti dojam o vinu prije kušanja i usporediti s dojmom tijekom kušanja 😀

  17. madiraza 28/09/2013 / 23:59

    hehe 🙂 ali volio bi ga otvoriti za tri godine recimo….. e ne buš jer nema potencinal za tak nešto:) možda mitrovac:) …ma htio sam samo malo upozoriti na pojam vrhunskog vina…ništa drugo…iako kažem ovo je vrlo korektno i kvalitetno vino za 32kn…u odnosu na belje i diku…i ostale… tehnički dotjerano…ali za etiketu vrhunskog fali mu podosta toga …nema kruha bez perlitanja 🙂
    “svježe, mlado i sočno” sve što ima za ponuditi, onda je cijena od 32 kune tek solidna, ali teško neki “extreme value” ;-)tu se ne bih složio jer i nema nešto na tržisštu za tu cijenu na bazi graševine …. dika,belje,jakobović,bartolivić i ine graševine u rangu do 40 kn nisu bolje od ove…ali ni puno lošije… iako mislim da se belje fura previše na taj smrad iz štale…uglavnom u užem krugu za best buy u tom cijenovnom razredu sigurno je..30-40 kn… buhač je klasu ispod toga…iako vrlo pitak

    • vinopija 29/09/2013 / 09:32

      Mlado, srećom uravnoteženo vino sorte graševina košta 32 kn. To je super. To bi trebao biti standard i koštati upravo između 30 i 40 kn. To je ono što sam želio reći. POdržavam maksimalno. Da li Perak tu mijenja stvari na tržištu, vidjet ćemo.
      Ono što me “smeta” je da uopće razmišljaš u okvirima kvalitetno-vrhunsko. Za etiketu vrhunskog fali mu podosta toga?!? Valjda geografsko porijeklo iz Podunavlja i barem još 4% alkohola 😉
      Ima li graševina potencijal za “vrhunsko vino”?!? Već imaš hrpu deklarativno “vrhunskih”… a što obaviješteni konzument misli o tome iznio sam u komentaru iznad.

    • nenad.trifunovic@kk-promotion.hr 29/09/2013 / 12:07

      Uostalom, Oz Clarkeu se pripisuje izjava da je “graševina najbolje dobro vino na svijetu”… Nekima kompliment, drugima osuda 🙂 kompliment većini koja slabo kuži što je Oz mislio. Osuda nekom tko će se zainatiti i napraviti 750 litara grandiozne graševine 😀 Prilika onima koji će imati dovoljne količine graševine (stilski poput Perakove) spremne za tržiite upravo po cijeni 5 Eur u maloprodaji…

      • Alejandro 29/09/2013 / 12:44

        Teško da ćemo mi ikad doći u rang 5 EUR za bazno vino.
        Kod nas ne postoji kultura ispijanja vina i to je najveći problem. Iako je ovdje tema graševina, ja bih to prikazao kroz plavac i ručak koji sadrži dobar komad tradicionalnog svinjskog buta. Uz ručak se najčešće servira plavac mali za 28 kn ili dingač za 200 kn. Rijetko nešto između, a najčešće pivo ili sok.
        Nakon ručka izađeš van predvečer i otkriješ da 1dcl plavca milog i dragog ide od 20 prema 30 kn. Sasvim prirodan odabir je neko drugo duže ili kraće piće.
        A pojam vrhunskog i kvalitetnog najbolje sam uočio kod crnog pinota šemberovog (kvalitetnog) i kutjevačkog (vrhunskog). Šember je netom nestao, a Kutjevo je čekao kraj ručka i slivnik…što bi tek bilo da smo otvorili Miloša stolnog 🙂

        • vinopija 29/09/2013 / 13:55

          Ovdje mislim na izvoz jer tamo gdje kod nas postoji kultura ispijanja vina, 5 Eur je duplo previsoka cijena ionako 🙂

          • Alejandro 29/09/2013 / 14:30

            malo mi ovo vuče..idem u Mađarsku po Vegetu jer je jeftinija nego kod nas 😦

  18. madiraza 29/09/2013 / 12:36

    Ono što me “smeta” je da uopće razmišljaš u okvirima kvalitetno-vrhunsko…..pa razmišljam kak to nema smisla..
    Oz Clarkeu se pripisuje izjava da je “graševina najbolje dobro vino na svijetu”…meni iznimno draga sorta…ali nemojmo se zavaravati…naša graševina redovno vani od običnih korisnika dobijaju osrednje ocjene na vinskim blogovima,,čak niže…. vjerojatno im se ne sviđa nešto…tako i ova od peraka na par mjesta dobila jednu ili dvije zvijezdice…. tj.nisu vani baš ludi za našim graševinama…ovima za 30-40 kn… ma nebitno i nevažno…. ne zamaram se time..i meni su manje više sva vina loša koja probam..bar 50% njih..a ne mislim da je stvar u vinu nego meni…

    • vinopija 29/09/2013 / 13:57

      daj linkove, nemam pojma o tome… a stvarno me zanima. Idem odmah zaprijetiti onom Poljaku da čuva leđa ako je nešto loše nadrobio 🙂

      • madiraza 29/09/2013 / 15:37

        http://www.cellartracker.com › Wines ›…..
        tu ima dosta o graševinama…. iako ima relevantnijih stranica…ali uglavnom od 77-85 bodova…
        perak tu dobio nekih 78bodova..ali ajmo to zaboraviti…enologe,dučane,preporuke,mišljenja ,časopise,klasifikaciju.. meni je sve to nebitno

        • vinopija 29/09/2013 / 21:49

          Vidim da imaju Mikšim Škrlet iz 2006 🙂 UMro sam kad sam to vidio 😀 Ali, “Sharing Notes on Wine With 230,000 Friends, by Lettie Teague” je nešto što bi buonsangueu preporučio 🙂 Čisti anger management test 😉

  19. buonsangue 29/09/2013 / 13:11

    Fakat se isprichavam sto opet ulijecem s potpuno nerelevantnim primjedbama koje ionako nikog ne znaimaju (siguran sam da ce mi alejandro vec u iducem postu na sharmantan nachin na to skrenuti pazhnju, a da ce mi Trifunovic pristojno napomenuti da omalovazham i tudju i njegov rad), ali na stranu sve ovo o chemu vi ovdje prichate, ima jedna druga tema koja, nazalost, svim ovim prichicama o hrvatskoj grashevini, zajebantu i sharmantnom jebivetru Oz Clarke-u i njegovim izjavama (tko vise od 5 sekundi u zivotu potroshi na razmishljanje o tome sto je Oz Clarke rekao o nekom vinu, tome mama crnu vunu prede), i vecini ostalih mogucih razgovora o Hrvatskoj kao krunskom eksponentu grashevine naprosto izvlaci tlo ispod nogu. Ljudi, sjednite u auto, odvezite se do Balatona, pogledajte sto pravi vinari poput, ne znam, npr. Endre Szaszi-ja ili Laszla Bussay-a, na pravim terroir-ima rade s grashevinom. A nakon toga, tijekom vozhnje natrag u Hrvatsku, mozhete uz put dok vam je dosadno umjesto ovaca brojat svjetlosne godine…

    • Alejandro 29/09/2013 / 13:57

      ovi putem javno pohvaljujem buonsanguea i jedva čekam da s njim otputujem do Laszla Bussay-a…znam o čemu je riječ 🙂
      budi dobar prema Trifunoviću, netko nas treba voziti 😉

      • vinopija 29/09/2013 / 14:04

        Nemam se ja tu što raspravljati s nekim tko ne kuži da je po novom pravopisu nepotrebno stavljati crticu prije dekliniranja stranih imena 🙂 i nije napamet naučio Pravilnik o vinu. I vrijeđa šarmantnog Oza i tvrdi da je u Mađarskoj pravi terroir za graševinu… svetogrđe! Čak je i stara Jancis Graševinu pretpostavila Welschrieslingu, ha!
        A jutros Špiranac stavio 93 boda Malvaziji, koja do jučer nije imala niti jedno “vrhunsko” vino 😀

        • buonsangue 29/09/2013 / 15:40

          Sharmantni Oz, naravno, sluzhi nechemu i daleko od toga da je beskoristan. Jedino, trebalo bi tocnije i temeljitije poznavati njegov rad, kao i rad drugih eksponiranih pisaca o vinu, esejista, kritichara, enciklopedista itd., pa da se zna koja je tocno svrha svakog od njih i sto uopce rade. Oz Clarke je popularizator i, opcenito govoreci, covjek koji mnogo “pabirchi” i ne opterecuje se mnogo kompleksnim temama. Drugim rijecima, covjek za shirinu, ne za dubinu: konstatacija koja (pojashnjenje za domacu publiku koja uglavnom chita samo u dvije dimenzije) nije omalovazhavanje, vec, naprotiv, naprosto precizna kvalifikacija. Da malo izbanaliziram: cinjenica da viljushkom neces bas efikasno prerezati steak ne znaci da je viljushka beskorisna. No, i dalje stoji da ti je za rezanje steak-a puno smislenija opcija dobar nozh.

  20. Alejandro 29/09/2013 / 14:07

    a koja je to malvazija za 93 boda…kaj nisi ti ukinuo bodovanje u hrvata? 🙂

    • vinopija 29/09/2013 / 20:27

      da, usput sam donio mir u svijetu i izliječio bolesne i nahranio gladne

      • Alejandro 29/09/2013 / 21:10

        vinopijin izbor:
        svjetleća žilavka selection – međugorje single vinyard
        …pokušavao sam fotografirati tu svjetlost, ali se nije mogla snimiti!

        • vinopija 29/09/2013 / 21:24

          O da, Nuićeva Selekcija `12 😉 Jako uspjela Žilavka

  21. Alejandro 29/09/2013 / 21:26

    o da…sad čekam komentar iz dubine EUa…buonsangue da li se čujemo? 🙂

    • vinopija 29/09/2013 / 21:41

      nije probao… trebaš potvrdu da ti se vino stvarno sviđa 😉

      • buonsangue 30/09/2013 / 10:53

        A sta ti, Trifunovicu, baljzgas o tome sta sam ja probao a sta ne? 🙂 Umjereno sam zadovoljan Nuicevom Selekcijom ’12. Da budem precizniji: ono sto mi se na tom vinu najvise svidja jest intuitivno precizan i inteligentan vinarski rad unutar okvira moguceg koji to vino nedvojbeno manifestira. “Watch that space”, shtono se kazhe 🙂

        • vinopija 30/09/2013 / 11:56

          strašno, pa kad si prije stigao?!? Zaboravljam na Pattijev utjecaj 😉

          • Patti 02/10/2013 / 22:46

            Pattijev utjecaj…strašno 😉
            Ima Selekcije i za legalnu nabavku u Zagrebu.

            • kresimir 03/10/2013 / 07:37

              Gdje? Već sam tražio po internetu i nisam niš našao.

              • vinopija 03/10/2013 / 09:21

                Patti se izvlači… dok je Predsjednik obitavao u ovim krajevima posljednji put, izvjesno nije bilo Niućeve Selekcije u maloprodaji.

                • Patti 03/10/2013 / 10:23

                  Nisam povezao Predsjednika s maloprodajom jer tako ne funkcioniramo. Mi smo kolege kriminalci, Šerloče 😉

                  Krešo, mislim da ima na vintesa.hr ili se može dobaviti.

                  🙂

                  • kresimir 03/10/2013 / 11:11

                    Hvala. Nemaju u ponudi, al bum probo naručiti. Nešto za sunčane zimske dane 🙂

                  • buonsangue 03/10/2013 / 11:46

                    (Dragi Pattio, ja isto ne razumijem uopce ove sinapse koje Trifunovic nasilno i nepotrebno uspostavlja. Previse nichim izazvanih pretpostavki. Kao da u skoli nije imao logiku, zar ne?)

                    • Alejandro 03/10/2013 / 11:56

                      trebam se ja ovdje uključiti ili da odmaram? 🙂

                    • vinopija 03/10/2013 / 14:31

                      …čim budu bučina ulja na repertoaru 🙂
                      Alejandro je naime moj ambasador bučinog ulja pa opraštam neumjesno pod…avanje 🙂

                    • Patti 03/10/2013 / 16:19

                      Na rubu (je) pameti, dragi moj expatriate 🙂

                      Usput, izgleda da je svojom recenzijom umalo uspio rasprodat i Musar u Austriji. Ne ”stradavaju” samo domaće police. Samo je bijelog ostalo par litara, ali kako ga nije recenzirao – nitko se ne usudi u shopping.

                    • buonsangue 03/10/2013 / 16:35

                      Expatriat??!! Ubi Musar ibi patria 🙂

  22. Alejandro 29/09/2013 / 22:29

    Fear of the dark, fear of the dark
    I have a constant fear that something’s
    Always near 🙂

    • Patti 03/10/2013 / 16:53

      hahahahahahahaha

      musara i igara!

  23. madiraza 05/10/2013 / 20:25

    ubo sam danas vrhunsku graševinu belje 2012….
    konzum akcija 40 kn
    meni se svidja,bogata je okusom a svježa…
    i dao bih opet 40 kn za nju…

    • ifke 08/10/2013 / 12:49

      ja je čekam na 19.90 kn, kad skuže da kinezi i nisu tolko zainteresirani…Ivici će ostat odabir – il Hr inačica bostonske čajanke il Ifketu i madirazi za 19.90……hi hi hi

      • ifke 08/10/2013 / 12:52

        …a za taj trenutak već imam tekst naslova “Dobar vinski gulaš ne mora biti skup”… 🙂

        • madiraza 08/10/2013 / 22:24

          hrvatski živalj i stoka sitnog zuba kupuje s velikim srcem i niskim cijenama vrhunske K-plus proizvode…. uz belje jedem zelje i raznorazne kelje dok mi vino mozak melje…kao hmelje? :)) heheeh

  24. madiraza 05/10/2013 / 20:30

    i nema onog stajskog smrada kao kvalitetna u toj mjeri
    iako se meni taj smrad svidja ali u normalnom omjeru…a taj je u u ovoj vrhunskoj dobro pogođen

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s